martes, 24 de marzo de 2009

NIRE LEHENENGO EGUNA

Kaixo:

Gaur unibertsitateko "Hezkuntzari Aplikatutako Teknologia Berriak" ikasgaiarekin hasi naiz. Lehenik eta behin ikasgai honen nondik-norakoak eta helburuak zeintzuk diren azaldu ondoren plataforma desberdinetan sartu gara, hala nola, "Moodle""Elkarrikertuz",... eta hauetako bakoitzaren aldeak zeintzuk diren ikusi ditugu. Elkarrikertuz ezaguna dut beste lan batzuk direla eta interesgarria iruditzen zait, norberak egin eta gainontzekoengandik jaso ditzaken ekarpenengatik gehienbat.

Azkenik, "Google"-n sartu eta hortik abiatuta, Gmail-en sartu izena eman eta "Crear Blog"-en sartuz Blog hau egin dut oraintxe, egia esan ez dut oso gustuko horrelako gauzak egitea baina emaitzak politak izango daitezkelakoan nago, izan ere, etorkizunean hemen ikasitakoa baliagarria izango dela uste dut.


IKASTAROA:

No hay comentarios:

Publicar un comentario